Begin 2019 stond TSC in Rotterdam Ahoy voor de Wooning Zesdaagse. Nu ongeveer een maand later vertrokken we weer met al onze collega’s naar Ahoy voor een sportevenement. Van maandag 11 tot en met zondag 17 februari vond hier namelijk de 46e editie van het ABN AMRO World Tennis Tournament plaats. Het ABN AMRO world tennis Tournament kent een rijke tennishistorie en behoort tot een van de belangrijkste indoor toernooien ter wereld. Voor de gasten van het tournament is het meer dan een tennistoernooi; het is een complete dag of avond uit met veel belevenissen, winkels, eet- en drinkgelegenheden en een mediaplein. Daarnaast worden er veel momenten gecreëerd waar de bezoekers hun favoriete spelers zien trainen en hen zelfs kunnen ontmoeten!
Bezoekers en klanten kunnen tijdens het tennistoernooi ook TSC bezoeken en beter leren kennen onder het genot van een hapje en drankje. Als vanouds hebben wij in Ahoy tijdens het ABN AMRO world tennis Tournament een prachtige business unit ingericht. Naast dat bezoekers ons komen opzoeken biedt deze unit de unieke kans tot netwerken. Daarom nodigen wij ook elke dag één of meerdere van onze klanten uit. Zo kunnen onze klanten TSC live in actie zien en natuurlijk genieten van de topspelers op de tennisbaan. Dit jaar genoten de volgende klanten samen met TSC Crowd Management van het ABN AMRO world tennis Tournament; KWF, Ziggo Dome, Drents Museum, Zsa Zsa Su, AFAS live, Omroep Max, Borchland, Dierenasiel Den Haag, RAI Amsterdam, Businessclub Haarlemmermeer, Alda Event, American Hotel, Booking.com, 4PM Entertainment, Hiswa te Water, House of Sports, Het Vergeten Kind, Anna Agency en Walibi.